Již několikrát jsem řešil problém s migrací databáze WordPressu z Wedosu na Český hosting. Zde je stručný návod na export a import databáze na jiný hosting včetně několika chyb, s kterými jsem se setkal.
Export databáze
- Přihlaste se do phpMyAdmid (stávající hosting)
- V levém sloupci si vyberte databázi (zobrazí se poté přehled tabulek)
- Posuňte se úplně dolů a klikněte na “ Zaškrtnout vše„
- Hned vedle v rozbalovací liště klikněte na „Zaškrtnuté“ a vyberte „Export„
- Na nové obrazovce zvolte způsob exportu „„
- V části výstup na řádku Komprese vyberte zagzipováno (zmenší velikost databáze při exportu)
- V části Parametry pro výstupní formát: na řádce Datázový systém nebo starší verze MySQL se kterým má být výstup kompatibilní: vyberte z rozbalovací lišty MYSQL40 a zvolte proveď. Poté se databáze exportuje.
Import databáze
- Přihlaste se do phpMyAdmid (nový hosting)
- V levém sloupci klikněte na jméno nové databáze (prázdná databáze)
- V horní liště klikněte na Import
- Na nové obrazovce vedle „Procházet váš počítač:“ klikněte na tlačítko Browse, vyberte exportovaný soubor databáze
- Ve sporná části Parametry pro výstupní formát: v řádku Režim kompatibility SQL: zvolte MYSQL40
- Pak klikněte na proveď, databáze je importovaná
Možné chyby importu/exportu databáze WordPressu
Chyba #1064 ‚TYPE=InnoDB… – v mém případě tohle byla chyba, přes kterou jsem se nemohl dostat. Řešením bylo otevřít exportovanou databázi v textovém editoru (PSPad, notepad atd.) a nahradit všechny výrazy „TYPE=INNODB“ výrazem „Engine=InnoDB“ viz rada na stackoverflow.com
Chyba #1046 – No database selected – zkontrolujte jestli jste vybrali databázi kam importovat
#1044 – Access denied for user ‚xxx‘ to database ‚information_schema‘ – při exportu jste vybrali information_schema. To ale není potřeba obnovovat, jsou tam interní data MySQL. Exportujte databázi znovu podle návodu výše. tuto chybu jsem dohledal díky dotazu na Webtrhu
The post Migrace databáze WordPress na jiný webhosting appeared first on wpmax.cz.